Greșeli pe care le faci atunci când folosești un birou reglabil pe înălțime

| |

O serie de studii au arătat că utilizarea unui birou reglabil poate face minuni pentru sănătatea ta și este mult mai benefic în comparație cu biroul tradițional. Cercetările au arătat că folosirea pe termen lung a unui birou nereglabil este un factor care poate crește riscurile de boli de inimă, diabet, obezitate și alte afecțiuni cronice de sănătate.

Pandemia i-a făcut pe oameni mai conștienți de nevoia lor de confort și se așteaptă ca angajatorii lor să ia în considerarea acest lucru la locul de muncă. Introducerea birourilor reglabile pe înălțime este o modalitate de a face exact acest lucru.

Aceste argumente par suficiente pentru a convinge orice persoană de utilitatea cumpărării unui birou reglabil pe înălțime. Totodată va recomandăm ca înainte să mergeți la magazinul de mobilă să aveți în vedere câteva lucruri care trebuie avute în vedere niște aspecte. Printre acestea, reamintim faptul că este imperativ să fie calculat modul în care se poate obține un nivel optim de înălțime în alegerea unui birou reglabil pe înălțime.

Mai jos vă prezentăm câteva sfaturi și greșeli ce trebuie corectate atunci când se utilizează un birou reglabil pe înălțime:

1. Reglarea incorectă a biroului

Biroul reglabil pe înălțime poate fi grozav, dar poate fi totuși periculos pentru postura și sănătatea persoanei care îl folosește, dacă este configurat într-un mod greșit. Este important să te asiguri de  faptul că biroul este la un nivel confortabil.  Atunci când stai în poziție dreaptă, brațele ar trebui să fie la un unghi de 90 de grade față de birou, fără a fi nevoie să te apleci pentru a utiliza computer-ul.

În utilizarea tastaturii si a mouse-ul, este indicat să se țină cont de pozițiile încheieturii mâinii. Este important să te asiguri că menții încheieturile drepte, mâinile sub sau chiar la nivelul coatelor și brațele superioare de lângă corp.

2. Statul la birou într-o poziție care îți suprasolicită spatele

Este cunoscut că persoanele care stau mult la birou, în special pentru job sau pentru studiu, pot experimenta dureri de spate și dureri de gât. Acest lucru se poate datora atât stresului fizic, cât și celui psihologic în timpul studiului. Cu ajutorul unui birou care poate fi ajustat la o înălțime adecvată, vei obține un nivel de confort care ajută la îndeplinirea activităților.

3. Dureri prelungite de picioare

Având în vedere beneficiile pe termen lung pentru sănătate asociate cu lucrul dintr-o poziție în picioare, spre deosebire de statul jos, este probabil ca persoanele care stau în picioare o perioadă lungă de timp să se plângă adesea de dureri de picioare. De asemenea, acest fapt limitează alegerea încălțămintei, deoarece statul în picioare în anumite tipuri de pantofi poate fi insuportabil.

4. Utilizarea unui birou nepotrivit afectează productivitatea

Biroul reglabil pe înălțime este cunoscut nu doar pentru îmbunătățirea posturii, ci este și un factor important în sporirea productivității tale. Potrivit unui studiu publicat de International Journal of Environmental and Public Health, o poziție corectă la biroul la care lucrezi îți poate îmbunătăți activitatea creierului, inclusiv memoria, concentrarea  și abilitățile de rezolvare a problemelor.

5. Un birou reglat necorespunzător afectează nivelul de energie

Un studiu revoluționar a arătat că participanții care au folosit un birou reglabil pe înălțime au raportat mai puțină oboseală și stres decât cei care stăteau într-o poziție inconfortabilă. În plus, 87% au raportat o creștere a energiei pe parcursul întregii zile.

Când aceiași participanți s-au întors la birourile lor obișnuite, nivelul lor de energie a scăzut înapoi la niveluri normale.

‎6. Distanța nepotrivită dintre ochi și ecranul computer-ului

‎Pentru a îmbunătăți confortul și a minimiza riscul de vătămare a sănătății tale pe durata timpului petrecut la birou, este fundamental să adopți o înălțimea corectă a biroului și o poziția corectă a ecranului computerului. Biroul reglabil pe înălțime ar trebui să fie în jurul înălțimii cotului. În plus, ecranul trebuie plasat la 50-70 cm de față, corespunzător unei lungimi a brațului.‎

‎De asemenea, se spune că șederea prelungită este una dintre cauzele pentru care oamenii pot crește în greutate. Acest lucru se datorează inactivității care duce la un număr de calorii arse mai mic pe parcursul zilei, în comparație cu o persoană care desfășoară o activitate fizică mai intensă. 

În concluzie

Desigur, birourile reglabile pe înălțime nu vor înlocui toate celelalte lucruri sănătoase pe care ar trebui să le faci (mâncatul sănătos, sportul etc.). O idee bună ar fi să analizezi ce lucruri preferi să faci atunci când stai la birou și ce lucruri le-ai face cel puțin la fel de bine atunci când stai în picioare. Poziția în picioare ar putea fi bună pentru apelurile telefonice, ștergerea inbox-ului, în timp ce s-ar putea ca pentru scrierea de rapoarte și efectuarea de analize în profunzime să-ți fie mai utilă așezarea comodă la birou.

Anterior

Calorii arse pe scaun vs calorii arse în picioare

Lasă un comentariu